четвъртък, 3 март 2011 г.

ФАДО - "НЕКА ГОСПОД МИ ПРОСТИ"

ИЗПЯТА МЪКА

Ако моята душа прикрита
можеше да се покаже
и това, от което страдам мълчаливо,
можеше да се разкаже,
тогава всички биха ме видели
колко отвътре съм нещастна
и как престорена е радостта ми,
докато под формата на песен плача...
Нека Господ ми прости,
ако е престъпно или грях,
но това съм аз!
Ако от фадото избягам,
значи от себе си да бягам.
Когато пея, глас издигам -
така не ме боли.
А в случай, че е грешно
фадо да е любовта ми,
нека Господ ми прости.

Когато пея, аз не мисля
колко болка има във живота,
дори не си принадлежа,
от лошото не ме боли.
Действителността започвам да харесвам
и бленувам, много силно аз бленувам
как наоколо е всичко радост
и няма капчица тъга.


" Нека Господ ми прости" , фадо на Амалия Родригеш

1 коментар:

  1. Ето това е вдъхновението, за което споменах:
    "и бленувам, много силно аз бленувам
    как наоколо е всичко радост
    и няма капчица тъга."

    ОтговорИзтриване