неделя, 5 октомври 2014 г.

ЩРИХ ЗА ЧЕТЕНЕТО

Когато зачета една книга, първото нещо което би ме впечатлило и предизвиква възприятията ми е заглавието, което пресъздава своеобразна картина във въображението ми, за да разбера идеята на автора, а това е само повърхностно усещане за творбата.
Ако идеята на автора не ми допада или ако съм предубеден към него, в мен възникват мислите за поредната глупава книга.
А дали предубежденията /позитивни или негативни/ се дължат на лично познаване на автора, с когото се разбирам или не, или пък от завист. Това е чисто българска черта...
Все пак говоря за четенето.
Иначе казано, става дума за подходящ подбор на книга, която искам да прочета.
Поради различната его - нагласа, начин на мислене, виждане и индивидуална настройка, всеки от нас има правото на избор на книги за четене.
Всичко е въпрос на правото на свобода на мисъл, слово и разбиране.



Няма коментари:

Публикуване на коментар